امسك فينا بالاوى
امسك وما تفرط
بلاش تكون القوى
وجاى تتشرط
مين اللى فينا سوى
ومين بيستعبط
لو كنت زارع خضار
هات قرع ونخرط
كنا زمان لك عقد
فكيته واتفرط
فرطنا ف اللى راح
وكله بيشخبط
ياخوفى م اللى جاى
يا خوفى لنبطط
نتوه مع الايام
وف الضلمه نتخبط
---- وعجبى
#عونى_هشام
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
شكراً لكم مع تحياتنا القلبية بعبق الزهور